כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני טוב לעסק שמחפשים אותו בגוגל

אם למשל תחפשו בגוגל "אינסטלטור 24 שעות" או "וטרינר תורן" תראו עסקים בדף החיפוש מייד אחרי המודעות שבתשלום.

רוב הגולשים מאמינים שעסק שנמצא למעלה בחיפוש גוגל הוא עסק טוב יותר והם מתקשרים אליו.

כדאי לכן לעסק להיות למעלה בגוגל כדי שימצאו אותו.

להיות למעלה בגוגל זה לא דבר קל ומהיר וזה מצריך כמה דברים:

1.בניית אתר לעסק שמתאים למה שגוגל אוהב. זה אומר שהניווט בו יהיה קל, האתר יעלה מהר בחיפוש ויהיה תואם לסלולר. גם הניווט בו יהיה פשוט.

האתר צריך לכלול תוכן רב כמו פרטים על העסק, מאמרים על מוצרים ושירותים שהעסק מוכר וגם פרטי יצירת קשר לעסק.

2.ביצוע מחקר מילים כדי להבין על מה בכלל כדאי לקדם את העסק. אין טעם לקדם על ביטויים שאף אחד לא מחפש או על ביטויים שלא יביאו עבודה לעסק. מחקר המילים יתבצע בין מקדם האתר לבין הבעלים של האתר כדי לראות מה הביטויים המדוייקים שרלבנטיים לעסק וגם יש עליהם חיפושים בגוגל. קידום של ביטויים שאין עליהם חיפושים לא יביא גולשים ולקוחות.

את המחקר צריך לבצע בעזרת מקדם האתרים שיבדוק ביטויים רלבנטיים עם הכלים של גוגל וכלים אחרים. נוסף לזה הוא יבדוק גם מה המתחרים מקדמים וייקח רעיונות משם.

3.הכנסת תכנים מתאימים לאתר. ברגע שיש באתר מאמרים עם הסברים שכוללים את מילות המפתח המתאימות זה יגרום לעוד גולשים למצוא את האתר. מאמר ארוך עם הסברים על המוצר או על השירות משאיר את הגולשים הרבה זמן באתר ועל זה גוגל מעלה את הדירוג שלו.

המאמר צריך להיות מקורי רק באתר.

תכנים נוספים שעוזרים לקידום זה תמונות של המוצרים או אילוסטרציה של תמונות על השירות וסרטונים שנמצאים בערוץ יוטיוב ומוטמעים באתר.

4.ביצוע קישורים לאתר. הקישורים יבוצעו מאתרים אחרים שהם באותו תחום או עם סמכות מקשרים לאתר אז האתר עולה

5.שיתוף של האתר בפייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות ועוד. השיתוף מגביר את החשיפה של האתר.

כדאי לא לנסות לבצע את הקידום לבד אלא לעבוד עם מקדם אתרים

מהם התנאים להצלחת הקידום של האתר?

כדי שקידום האתר יצליח צריך לשתף פעולה עם מקדם האתר בנקודות הבאות:

  • אספקת תכנים שהוא דורש כמו מאמרים, תמונות וסרטונים. לא ניתן לקדם את האתר ללא תוכן מתאים. התוכן צריך להיות טוב כך שאם מדובר במאמר אז הגולשים יקראו אותו וישארו בו כדי שיהיה להם ערך ממנו
  • סידור האתר בהתאם לצורך בשביל הקידום האורגני. אתר אינטרנט צריך להיות בנוי בהיררכיה נכונה, לעלות מהר ועוד דברים טכניים. אם אלה לא יתקיימו יהיה קשה לקדם את האתר
  • מתן פידבק על כמות הפניות לאתר
  • מתן פידבק על איכות הפניות לאתר. אם מגיעות לאתר פניות לא רלבנטיות אז צריך להבין למה זה קורה ולשפר